dijous, 28 de juliol del 2011

De cap a la piscina

"De cap a la piscina" perquè avui la cosa va de bikinis, i perquè desprès de 3 post redactats per la Núria, m'estreno com a redactora, uououo!!!!!

Avui només parlarem de bikinis, la part de complements de platja&piscina, li deixo a la Núria que és tota una experta en el tema!

 A continuació us presentaré 3 dels meus bikinis, tots d'Oriol P (www.oriolp.com). A part de la qualitat, una de les coses que cal destacar és el fet de que et permet triar pràcticament tots els estampats en qualsevol model: bandeau, cortina,  triangle, aro...

Una altra cosa que ens encanta, encara que sigui una mica cursi, és que fan els mateixos estampats per nens i nenes, (i també alguns d'home), i pot anar tota la família igual!! Que voleu que us digui, però jo quan veig nens a la platja tots amb el mateix banyador que la mama em fan molta gràcia...







Aquest ha estat el meu bikini preferit durant uns quants anys, 4 o 5 tranquilament, ara pràcticament ja està jubilat, però em sap greu llençar-lo...




I finalment la meva adquisició d'aquest estiu, bikini estil bandeau, la tendència d'aquest estiu. Recomanable per a noies amb poc pit, té l'avantatge de no dur tirants i evitar d'aquesta manera les seves indesithables marques.

Esperem que el mes d'Agost no sigui tan plujós com diuen i ens deixi lluir bikinis!











1 comentari:

  1. Ei! Son uns bikinis genials!! Jo aquest estiu també he optat per un bikini de l’estil “bandeau”! Es súper pràctic i còmode! Moltes gràcies per els vostres post diaris!! Jo i la meva companya de feina os seguim cada dia!!

    Sou genials!

    Seguiu així!!

    Petons!

    ResponElimina